30 Temmuz 2017 Pazar

Microsoft Yaz Okuluna Nasıl Seçildim?



Merhaba, bu yıl Microsoft Yaz Okuluna kabul aldım.💪 Bu benim için çok iyi bir deneyim olacak. 😃


Bir önceki yazımda Microsoft Türkiye tarafından her yıl düzenlenen Yaz Okulu programından bahsetmiştim. Bu yılda ben başvuru yaptım ve kabul aldığımı öğrendim. 😀 😃 😄 😁 😆 😅 😂 🤣 ☺️ 😊 😇 🙂



Bu yazımda bu süreç içerisinde ne yaptığımı sizlerle paylaşacağım. 



Önceden bu programdan haberim vardı. Youtube kanalından önceki yıllara ait videoları izleyip zaten çok güzel bir ortam olduğu kanısına varmıştım. Hep orada olmak isteğim eskiden beri vardı diyebilirim. 






Nihayet bu yıl Nisan ayında başvurular açıldı. Bende hemen başvurmalıydım dedim kendi kendime. Ve bu süreçte yapmam gerekenler vardı. Her yıl yaklaşık 1000 başvurunun arasından sıyrılıp 100 kişinin arasına girmeliydim. Bir hafta süren çalışmamın ardından formu iyice doldurdum. Formun içinde benden iki dakikalık video çekmemi de istiyorlardı.

Video kısaca neden bu programa başvurmak istiyorumu anlatan bir video oldu. Birde akademik referans mektubu istediler. Bunun için çok değerli hocam Ali Çalhan hocamdan rica ettim. Ve bütün bu istenen bilgileri formda doldurup formu gönderdim.



İşin zor kısmı sonuçları beklemek oldu. Sonuçlar 26 Mayıs 2017 tarihinde açıklanacaktı. Ama o kadar çok başvuran olmuştu ki sonuçlar bir hafta geç açıklandı. Ben ve benim gibi başvuru yapan bin kişiden fazla insanda sabırsızlanıyordu. 



Neyse fazla uzatmayayım beni bir numara aradı. Telefondaki kişi Hasret Soysaldı. Benim bu programa başvurduğumu söyledi. Bende acaba başvurduğunuz için teşekkür ederiz seneye bir daha başvurabilirsiniz demek içinmi yoksa tebrikler bu sene yaz okuluna katılmaya hak kazandınız demek içinmi aradı diye çok sabırsızlanıyordum.

Tabi hemen Hasret hanım konuşmadan konuya girdim dedim umarım kazanmışımdır diye. Sonra kendisi tebrik ederiz kazandınız deyince çook sevinmiştim.🙌 



Neyse tabi kabul telefonu alınca kabul maili falanda geldi. Bu isteğim gerçek olmuştu. Şimdide yaz okuluna katılmak oradaki arkadaşlarımla tanışmak , güzel anılar bırakmak için sabırsızlanıyordum.


Yarın Microsoft stajımın ilk günü başlayacak. Artık gün gün sizlere burada yaşadığım deneyimleri bloğumda aktarmış olacağım. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere🖐

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder